Ingen varer
Priserne er inklusiv moms
Konditorshoppen.dk
Enghavevej 42, 9500 Hobro
(Konditorshoppen.dk er en del af Top1design)
Vi besvarer telefonen mellem kl. 11.30 og 15.00 Mails besvares løbende i hverdage indtil kl. 16.00
Handelsbetingelser
Moms: Alle priser til Danmark er angivet inkl. 25% moms
Betaling Der kan betales med dankort og visa/dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express, Diners ( alle gennem Paypal ) og bankoverførsel I alle forsendelser vedlægges faktura, som skal fremvises ved reklamation og ombytning.
Alle Varer leveres så længe lager haves, og der tages forbehold for eventuelle trykfejl, prisændringer og lagerstyringsfejl.
Returret og fortrydelsesret:
Leveringsbetingelser:
Alle priser til Danmark er angivet inkl. 25% moms
Der betales fragt efter vægt, dog er der fri fragt ved køb over 500 kr.
Reklamation: Konditorshoppen.dk forsøger i videst mulig omfang at gennemtjekke kvaliteten på vores varer. Desværre er vi ikke altid herre over vind og vejr samt fabrikationsfejl fra fabrikanten.
Skulle der være fejl eller mangler ved modtagelse af varen, skal dette meddeles youngwear.dk inden for 4 uger fra modtagelses dagen.Konditorshoppen.dk kan derudover henvise til købeloven og alle reklamationer bliver grundigt vurderet i henhold til den.
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet som følge af omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved normal anvendelse.
Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Reklamationsretten dækker ikke skader, slid eller fejl opstået enten direkte eller indirekte ved forkert betjening, vold, uautoriserede indgreb eller ringe vedligeholdelse.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 4 uger anses reklamationen altid for værende rettidig.
Hvis du har købt en vare med fejl eller mangler, har du krav på at få den ombyttet til en anden vare eller at få den repareret. I nogle tilfælde kan du få dine penge tilbage mod tilbagelevering, men dette sker kun i tilfælde produktet er udgået eller ikke kan skaffes eller repareres.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Med fragtomkostninger menes porto. Husk altid at sende varen tilbage forsvarligt pakket og få en kvittering for afsendelse således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.
Før returnering ved eventuel reklamation, ville vi værdsætte der sendes dokumentation i form af billeder på mail, så vi kan finde den bedste løsning sammen. Vi gør opmærksom på hvis der er nogen form for brugsspor tages dette i betragtning ved reklamation. Der kan ikke reklameres over selvforskyldte skader eller varer der er ødelagte efter forkert brug, da det så automatisk vurderes at skaden er selvforskyldt.
Hvis reklamationen er berettiget, vil du få varen ombyttet til en anden vare eller at få den repareret.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Med fragtomkostninger menes porto. Husk altid at sende varen tilbage forsvarligt pakket og få en kvittering for afsendelse således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Du bedes venligst oplyse om årsag til returnering, ordrenummer og evt. kontonummer hvis varen bliver krediteres. Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer skal du rette henvendelse til adressen her: Konditorshoppen, Enghavevej 42, 9500 Hobro
Oplysning om klagemuligheder En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse
Hvis du vil gå videre med din klage En klage over en vare eller tjenesteydelse, du har købt hos os, kan du indgive til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.