Forretningsbetingelser

Konditorshoppen.dk

Enghavevej 42, 9500 Hobro

 

(Konditorshoppen.dk er en del af Top1design)

Vi besvarer telefonen mellem kl. 11.30 og 15.00 Mails besvares løbende i hverdage indtil kl. 16.00

 

Handelsbetingelser

 

Moms: Alle priser til Danmark er angivet inkl. 25% moms  

Betaling Der kan betales med dankort og visa/dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express, Diners ( alle gennem Paypal ) og bankoverførsel I alle forsendelser vedlægges faktura, som skal fremvises ved reklamation og ombytning.

Alle Varer leveres så længe lager haves, og der tages forbehold for eventuelle trykfejl, prisændringer og lagerstyringsfejl.

 

Returret og fortrydelsesret:

 

Varekøb kan fortrydes* og varen skal returneres inden 14 dage fra modtagelsesdatoen. HUSK at vedlægge kopi af faktura og dit kontonummer.
 
Vi anbefaler at sende varen retur på samme måde og i samme emballage som varen er modtaget. Vi gør opmærksom på at ved returforsendelse som pakke, skal det være med omdeling, da vi ikke har ressourcer til at hente pakkerne på posthuset.

 

Når varen er modtaget retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil beløbet blive indsat på din konto indenfor 7 dage efter modtagelsen af varen retur. Returvarer skal være i samme stand og emballage som ved modtagelse. Beskadigede og ødelagte varer tages ikke retur.

 

Hvis der er fejl eller mangler på varen ved modtagelsen, skal dette dokumenteres og sælger skal informeres om disse fejl hurtigst muligt dog senest efter 8 dage, ellers anser sælger det automatisk for brugsspor og varen tages ikke retur. Dokumentation skal være et veldokumenteret billede sendt på mail. Når dokumentation er i orden, vil sælger kontakte køber om returnering, ombytning, reparation og forsendelsesomkostninger eller lign. i henhold til betingelserne for reklamation.

 

Leveringsbetingelser:

  

Levering i Danmark: Alle varer betales med danske kroner DKK

Alle priser til Danmark er angivet inkl. 25% moms

 Der betales fragt efter vægt, dog er der fri fragt ved køb over 500 kr.

 
GRATIS FRAGT VED KØB FOR 500 kr. til Danmark. 
Vi bestræber os på at sende varer ud hver dag, men der kan fremkomme forsinkelser.
 
Varer bestilt før kl. 14.00 sendes som regel samme dag. Ved week-end og helligdage sendes varerne første hverdag.
Varer sendes med PostDanmark.
 
Hasteordrer: Kontakt os på tlf. 26151301 og hør om mulighederne for dette.
 
Har du dog brug for at modtage varene en lørdag, så kontakt os venligst for lørdagsomdeling! Levering sker med Post Danmark.
Alle varer til Danmark sendes som pakke med eller uden omdeling, men der kan i enkelte tilfælde vælges forsendelse som a-brev på eget ansvar.
Bortkommet post i PostDanmarks varetægt og post som ikke er leveret, men afsendt fra Konditorshoppen.dk, erstattes ikke.
Rettidig levering forudsætter at Post Danmark overholder dag-til-dag levering.
Der er et tillæg for varer som skal sendes til udlandet. Tillægget er samme tarif som hos PostDanmark.

 

Reklamation: Konditorshoppen.dk forsøger i videst mulig omfang at gennemtjekke kvaliteten på vores varer. Desværre er vi ikke altid herre over vind og vejr samt fabrikationsfejl fra fabrikanten.

Skulle der være fejl eller mangler ved modtagelse af varen, skal dette meddeles youngwear.dk inden for 4 uger fra modtagelses dagen.Konditorshoppen.dk kan derudover henvise til købeloven og alle reklamationer bliver grundigt vurderet i henhold til den.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet som følge af omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved normal anvendelse.

Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Reklamationsretten dækker ikke skader, slid eller fejl opstået enten direkte eller indirekte ved forkert betjening, vold, uautoriserede indgreb eller ringe vedligeholdelse.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 4 uger anses reklamationen altid for værende rettidig.

Hvis du har købt en vare med fejl eller mangler, har du krav på at få den ombyttet til en anden vare eller at få den repareret. I nogle tilfælde kan du få dine penge tilbage mod tilbagelevering, men dette sker kun i tilfælde produktet er udgået eller ikke kan skaffes eller repareres.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Med fragtomkostninger menes porto. Husk altid at sende varen tilbage forsvarligt pakket og få en kvittering for afsendelse således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Før returnering ved eventuel reklamation, ville vi værdsætte der sendes dokumentation i form af billeder på mail, så vi kan finde den bedste løsning sammen. Vi gør opmærksom på hvis der er nogen form for brugsspor tages dette i betragtning ved reklamation. Der kan ikke reklameres over selvforskyldte skader eller varer der er ødelagte efter forkert brug, da det så automatisk vurderes at skaden er selvforskyldt.

Hvis reklamationen er berettiget, vil du få varen ombyttet til en anden vare eller at få den repareret.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Med fragtomkostninger menes porto. Husk altid at sende varen tilbage forsvarligt pakket og få en kvittering for afsendelse således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Du bedes venligst oplyse om årsag til returnering, ordrenummer og evt. kontonummer hvis varen bliver krediteres. Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer skal du rette henvendelse til adressen her: Konditorshoppen, Enghavevej 42, 9500  Hobro

 

Oplysning om klagemuligheder En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse

 

 

 

Hvis du vil gå videre med din klage En klage over en vare eller tjenesteydelse, du har købt hos os, kan du indgive til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.